پودر سماق قرمز تبريز | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع پودر سماق قرمز تبريز | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


پودر سماق قرمز تبريز | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك   خريد عمده و جزئي



پودر سماق قرمز تبريز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع خريد سماق قرمز-قيمت سماق تبريز-خواص سماق قرمز-درخت سماق قرمز-قيمت سماق كيلويي-قيمت سماق قرمز-فرق سماق قرمز و قهوه اي-سماق قهوه اي خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع پودر سماق قرمز تبريز را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.  

پودر سماق قرمز تبريز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع پودر سماق قرمز تبريز در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد خريد سماق قرمز-قيمت سماق تبريز-خواص سماق قرمز-درخت سماق قرمز-قيمت سماق كيلويي-قيمت سماق قرمز-فرق سماق قرمز و قهوه اي-سماق قهوه اي با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از پودر سماق قرمز تبريز  را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

پودر سماق قرمز تبريز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و پودر سماق قرمز تبريز و خريد سماق قرمز-قيمت سماق تبريز-خواص سماق قرمز-درخت سماق قرمز-قيمت سماق كيلويي-قيمت سماق قرمز-فرق سماق قرمز و قهوه اي-سماق قهوه اي كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber)  در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

پودر سماق قرمز تبريز | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

سماق احتمالاً يك بار طعم اين ميوه ي خوشه اي را كه در مناطق كوهستاني خاصي از كشور خصوصاً در شهرستان سردشت را به عنوان چاشني غذا يا همراه غذايي همچون كباب كه طعم آن ترش است را چشيده باشيد. اين درختچه در سردشت، تبريز، رودبار و كشورهاي خاورميانه رشد مي كند و خواص متعددي دارد، به طور مثال براي دندان درد مفيد است و اشتها را تحريك مي‌ كند. لثه را تقويت و از خون‌ريزي معده جلوگيري مي‌ كند. به دليل داشتن تانن فراوان قابض و پاك‌كننده معده مي‌باشد. همچنين سماق براي بيماران ديابتي بسيار مفيد است.

گياه سماق بصورت درختچه يا درخت هاي كوچكي هستند كه ارتفاع آنها معمولاً 3 الي 5 متر مي باشد كه ساقه يا تنه متعدد، داراي شاخه هاي فراوان و منشعب به رنگ متمايل به سفيد است. برگ محصول مركبشانه اي بوده و از 5 الي 7 جفت برگچه پوشيده از كرك و بدون دمبرگچه، بيضي با دندانه هاي نامنظم در حاشيه، روي برگ سبز مات و زير برگ روشنتر و در پائيز برگها سرخ و يا حنايي مي شود و هر برگچه آن در حدود ۳ الي ۷ سانتيمتر طول دارد.گل بسيار كوچك، سبز فام، نر ماده و تك جنس، مجتمع در خوشه هاي مركب، انتهايي و متراكم و حنايي رنگ است و در حدود 10 سانتي متر طول دارد. ميوه سماق به صورت شفت كركدار، مدور، قلوه اي شكل و نافدار كه رسيده آن به رنگ سبز متمايل به زرد و يا قرمز رنگ مي باشد.

آب و هواي گرم و خشك را مي پسندد، گياهي نور پسند بوده و غير مقاوم به سايه است، مقاوم به آفات و امراض بوده، اگر در اثر كم آبي خشك شود با مختصر رطوبت ايجاد پاجوش مي كند و در صورت سرمازدگي ساقه هاي جديد ايجاد مي كند. روش هاي تكثير اين درختچه به صورت پاجوش، بذر و قلمه ساقه و ريزوم بوده، بهترين روش پا جوش است كه در پاييز يا آخر زمستان پا جوش را با ريشه از گياه مادر جدا كرده و در محيط جديد كشت مي كنند.

سماق قرمز چون پوسته بيشتري دارد، رنگ آن روشن‌ تر و مرغوب‌ تر است. اين محصول نواحي ديگر تيره‌ تر بوده و مرغوبيت پايين‌ تري دارند. همچنين در صورتي كه دانه گياه را از سماق جدا و پودر كنند رنگ سماق تيره‌ تر شده و مرغوبيت آن كاهش مي‌ يابد. اما اگر پوسته رويي‌ اش جدا و پودر شود رنگ آن روشن‌ تر شده و مرغوب‌ تر خواهد بود. اين محصول داراي انواع مختلفي از جمله، سماق صمغي، آمريكايي و معمولي است.

فوايد سماق قرمز: سماق قرمز نيز مانند سماق قهوه اي داراي فوايد و خواص بيشماري براي سلامتي است از جمله خواص آن را مي توان در لاغري و كاهش وزن ذكر كرد.

مقدار مصرف سماق در روز چقدر است؟ مصرف سماق  يك تا دو بار به در روز باعث كاهش كلسترول و فشار خون مي شود. در اين صورت مي توان سماق را در هر وعده غذايي مي توان مصرف كرد اما در مصرف آن نبايدد زياده روي كرد. سماق را مي توان با انواع سالاد ها مصرف كرد و يا با غذاهاي سرخ كردني مانند سيب زميني و گشت و ماهي و همچنين انواع كباب مصرف كرد.

پودر سماق قرمز تبريز يك نوع ادويه است كه از گياه سماق (Sumac) به دست مي‌آيد. سماق گياهي است كه به عنوان يك درخت كوچك يا درختچه در مناطق مختلف جهان رشد مي‌كند. اين گياه معمولاً در مناطق حاشيه درياها يا مناطق خشك و داغ يافت مي‌شود.

پودر سماق قرمز تبريز از ميوه‌هاي خشك و خرد شده گياه سماق تهيه مي‌شود. اين پودر داراي طعم تند و ترش است و در آشپزي به عنوان يك ادويه معمولاً براي افزودن طعم و اسانس خاصي به غذاها مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

سماق قرمز تبريز به عنوان يك ادويه در غذاهاي متنوعي مانند سالادها، مرغ، گوشت‌ها، ماهي، رزماري، كوكو، خورش‌ها و حتي برخي از خوراكي‌هاي فست فود مورد استفاده قرار مي‌گيرد. همچنين، در فرآيندهاي تهيه مختلف مانند تزئين غذاها يا مكمل به غذاها استفاده مي‌شود.

اين پودر به دليل خواص آنتي‌اكسيداني، ضد التهابي و آنتي‌باكتريايي خود نيز به عنوان يك عنصر سالم و مفيد در تغذيه شناخته شده است.

 

پودر سماق قرمز تبريز | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

پودر سماق قرمز تبريز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات خريد سماق قرمز-قيمت سماق تبريز-خواص سماق قرمز-درخت سماق قرمز-قيمت سماق كيلويي-قيمت سماق قرمز-فرق سماق قرمز و قهوه اي-سماق قهوه اي مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 يا با استفاده از ايميل  info@salemsazanazar.com در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 114 بازدید دیروز 462 بازدید کل 585510

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .